dzielnica:
Mokotów
|
nazwa szkoły/placówki, w których jest zorganizowany zespół wczesnego wspomagania:
Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna nr 7
|
ulica:
Narbutta 65/71
|
telefon:
22 849 99 98 519 831 523
|
adres strony internetowej:
www.ppp7.pl
|
niepełnosprawność dziecka (opis podany wg standardu realizacji wczesnego wspomagania rozwoju dziecka, złożonego przez dyrektora szkoły/placówki w Biurze Edukacji):
dla dzieci autystycznych, z całościowymi zaburzeniami rozwoju, z zespołem Aspergera
|
dzielnica:
Ursynów
|
nazwa szkoły/placówki, w których jest zorganizowany zespół wczesnego wspomagania:
Poradnia Psychologiczno- Pedagogiczna nr 18
|
ulica:
Koncertowa 4
|
telefon:
22 259 41 62 501 768 865
|
adres strony internetowej:
ppp18.ursynow.warszawa.pl
|
niepełnosprawność dziecka (opis podany wg standardu realizacji wczesnego wspomagania rozwoju dziecka, złożonego przez dyrektora szkoły/placówki w Biurze Edukacji):
dla dzieci niepełnosprawnych z zaburzonym i nieharmonijnym rozwojem, z zaburzeniami rozwoju mowy i komunikacji, z zespołami genetycznymi, z opóźnionym rozwojem psychoruchowym
|
dzielnica:
Śródmieście
|
nazwa szkoły/placówki, w których jest zorganizowany zespół wczesnego wspomagania:
Poradnia Psychologiczno - Pedagogiczna nr 1
|
ulica:
Złota 9, lokal 3
|
telefon:
22 826 99 86
|
adres strony internetowej:
www.ppp1.waw.pl
|
niepełnosprawność dziecka (opis podany wg standardu realizacji wczesnego wspomagania rozwoju dziecka, złożonego przez dyrektora szkoły/placówki w Biurze Edukacji):
dla dzieci o zaburzonym rozwoju psychofizycznym lub społecznym, w szczególności dla dzieci niepełnosprawnych intelektualnie, z opóźnionym rozwojem psychoruchowym, z opóźnionym rozwojem mowy
|
dzielnica:
Śródmieście
|
nazwa szkoły/placówki, w których jest zorganizowany zespół wczesnego wspomagania:
Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy dla Dzieci Słabowidzących nr 8 im. Zofii Galewskiej
|
ulica:
tymczasowa siedziba: Rzymowskiego 36 (Służewiec)
|
telefon:
22 621 68 44
|
adres strony internetowej:
www.kozminska.edu.pl
|
niepełnosprawność dziecka (opis podany wg standardu realizacji wczesnego wspomagania rozwoju dziecka, złożonego przez dyrektora szkoły/placówki w Biurze Edukacji):
dla dzieci słabowidzących i niewidomych, słabowidzących i niewidomych ze sprzężoną niepełnosprawnością, zagrożonych utratą wzroku
|
dzielnica:
Wawer
|
nazwa szkoły/placówki, w których jest zorganizowany zespół wczesnego wspomagania:
Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna nr 17
|
ulica:
Żegańska 1a
|
telefon:
22 277 20 00
|
adres strony internetowej:
poradnia.wawer.warszawa.pl
|
niepełnosprawność dziecka (opis podany wg standardu realizacji wczesnego wspomagania rozwoju dziecka, złożonego przez dyrektora szkoły/placówki w Biurze Edukacji):
dla dzieci z autyzmem, Zespołem Aspergera, niepełnosprawnością ruchową, niepełnosprawnością intelektualną
|
dzielnica:
Śródmieście
|
nazwa szkoły/placówki, w których jest zorganizowany zespół wczesnego wspomagania:
Przedszkole Integracyjne nr 8
|
ulica:
Karmelicka 3b
|
telefon:
22 831 01 21
|
adres strony internetowej:
p8w-wa.wikom.pl
|
niepełnosprawność dziecka (opis podany wg standardu realizacji wczesnego wspomagania rozwoju dziecka, złożonego przez dyrektora szkoły/placówki w Biurze Edukacji):
dla dzieci z dysfunkcją widzenia
|
dzielnica:
Praga Północ
|
nazwa szkoły/placówki, w których jest zorganizowany zespół wczesnego wspomagania:
Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna nr 5
|
ulica:
Otwocka 3
|
telefon:
22 619 01 94 22 619 81 59
|
adres strony internetowej:
www.ppp5.pl
|
niepełnosprawność dziecka (opis podany wg standardu realizacji wczesnego wspomagania rozwoju dziecka, złożonego przez dyrektora szkoły/placówki w Biurze Edukacji):
dla dzieci z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu lekkim i umiarkowanym, z niepełnosprawnością ruchową, z zaburzeniami w komunikacji werbalnej, z opóźnionym rozwojem psychoruchowym, z zaburzeniami ze spektrum autyzmu, z niepełnosprawnościami sprzężonymi
|
dzielnica:
Praga Południe
|
nazwa szkoły/placówki, w których jest zorganizowany zespół wczesnego wspomagania:
Szkoła Podstawowa Specjalna nr 240
|
ulica:
Weterynaryjna 3
|
telefon:
22 810 07 82
|
adres strony internetowej:
sps240.edu.pl
|
niepełnosprawność dziecka (opis podany wg standardu realizacji wczesnego wspomagania rozwoju dziecka, złożonego przez dyrektora szkoły/placówki w Biurze Edukacji):
dla dzieci z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu lekkim, w stopniu umiarkowanym i znacznym, z autyzmem, z zespołem Aspergera, dzieci niedosłyszących z zaburzeniami mowy, z niepełnosprawnościami sprzężonymi
|
dzielnica:
Wola
|
nazwa szkoły/placówki, w których jest zorganizowany zespół wczesnego wspomagania:
Zespół Poradni Psychologoczno-Pedagogicznych nr 1 (w skład zespołu wchodzą: Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna nr 6 i Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna nr 14)
|
ulica:
Zawiszy 13
|
telefon:
22 631 08 23 22 631 57 73
|
adres strony internetowej:
www.zppp1.waw.pl/%7D
|
niepełnosprawność dziecka (opis podany wg standardu realizacji wczesnego wspomagania rozwoju dziecka, złożonego przez dyrektora szkoły/placówki w Biurze Edukacji):
dla dzieci z niepełnosprawnością intelektualną, z opóźnionym nieharmonijnym rozwojem, z zaburzeniami w rozwoju psychoruchowym i społecznym, z zaburzeniami rozwoju mowy i komunikacji, z zaburzeniami w zakresie odbioru, organizacji i przetwarzania wrażeń zmysłowych
|
dzielnica:
Ochota
|
nazwa szkoły/placówki, w których jest zorganizowany zespół wczesnego wspomagania:
Specjalistyczna Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna „TOP”
|
ulica:
Raszyńska 8/10
|
telefon:
22 822 77 17
|
adres strony internetowej:
www.poradnia-top.pl
|
niepełnosprawność dziecka (opis podany wg standardu realizacji wczesnego wspomagania rozwoju dziecka, złożonego przez dyrektora szkoły/placówki w Biurze Edukacji):
dla dzieci z niepełnosprawnością ruchową ( w tym afazją), z niepełnosprawnością intelektualną, z niepełnosprawnością wzrokową, niepełnosprawnością słuchową, z wadami wrodzonymi i zespołami genetycznymi, epilepsją, zespołami i chorobami neurologicznymi oraz metabolicznymi, mózgowym porażeniem dziecięcym i innymi wczesnymi uszkodzeniami OUN, dla skrajnych wcześniaków, dla dzieci ze spektrum autyzmu, dzieci z niepełnosprawnościami sprzężonymi
|