dzielnica:
Bemowo
|
nazwa szkoły/placówki, w których jest zorganizowany zespół wczesnego wspomagania:
Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna nr 20
|
ulica:
Powstańców Śląskich 17
|
telefon:
22 666 17 74
|
adres strony internetowej:
www.ppp20.pl
|
niepełnosprawność dziecka (opis podany wg standardu realizacji wczesnego wspomagania rozwoju dziecka, złożonego przez dyrektora szkoły/placówki w Biurze Edukacji):
dla dzieci z niepełnosprawnością ruchową, z niepełnosprawnością intelektualną, z niepełnosprawonościami sprzężonymi, z autyzmem, z zespołem Aspergera
|
dzielnica:
Białołęka
|
nazwa szkoły/placówki, w których jest zorganizowany zespół wczesnego wspomagania:
Poradnia Psychologiczno - Pedagogiczna nr 21
|
ulica:
Marywilska 44
|
telefon:
22 814 10 61 22 814 10 62
|
adres strony internetowej:
www.pp-p.waw.pl
|
niepełnosprawność dziecka (opis podany wg standardu realizacji wczesnego wspomagania rozwoju dziecka, złożonego przez dyrektora szkoły/placówki w Biurze Edukacji):
dla dzieci z niepełnosprawnością ruchową, z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu lekkim i umiarkowanym, z autyzmem
|
dzielnica:
Bielany
|
nazwa szkoły/placówki, w których jest zorganizowany zespół wczesnego wspomagania:
Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna nr 10
|
ulica:
Wrzeciono 24
|
telefon:
22 835 03 48 519 823 869 723 249 204 503 321 090
|
adres strony internetowej:
www.ppp10.waw.pl
|
niepełnosprawność dziecka (opis podany wg standardu realizacji wczesnego wspomagania rozwoju dziecka, złożonego przez dyrektora szkoły/placówki w Biurze Edukacji):
dla dzieci z opóźnionym rozwojem psychoruchowym i intelektualnym, z trudnościami w komunikacji, z autyzmem, z zaburzeniami genetycznymi
|
dzielnica:
Mokotów
|
nazwa szkoły/placówki, w których jest zorganizowany zespół wczesnego wspomagania:
Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna nr 8
|
ulica:
Stępińska 6/8 Kaspijska 16 A
|
telefon:
22 841 14 23 22 642 69 20
|
adres strony internetowej:
www.ppp8.pl
|
niepełnosprawność dziecka (opis podany wg standardu realizacji wczesnego wspomagania rozwoju dziecka, złożonego przez dyrektora szkoły/placówki w Biurze Edukacji):
dla dzieci z ryzyka okołoporodowego, z zaburzonym i nieharmonijnym rozwojem, zaburzeniami rozwoju mowy i komunikacji, z zespołami genetycznymi, z opóźnionym rozwojem psychoruchowym
|
dzielnica:
Mokotów
|
nazwa szkoły/placówki, w których jest zorganizowany zespół wczesnego wspomagania:
Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna nr 7
|
ulica:
Narbutta 65/71
|
telefon:
22 849 99 98 519 831 523
|
adres strony internetowej:
www.ppp7.pl
|
niepełnosprawność dziecka (opis podany wg standardu realizacji wczesnego wspomagania rozwoju dziecka, złożonego przez dyrektora szkoły/placówki w Biurze Edukacji):
dla dzieci autystycznych, z całościowymi zaburzeniami rozwoju, z zespołem Aspergera
|
dzielnica:
Mokotów
|
nazwa szkoły/placówki, w których jest zorganizowany zespół wczesnego wspomagania:
Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy nr 12 w Zespole Placówek Szkolno- Wychowawczo-Rewalidacyjnych nr 1
|
ulica:
Bełska 5
|
telefon:
512 740 600
|
adres strony internetowej:
www.sosw12.i365.pl/zpswr_nowa
|
niepełnosprawność dziecka (opis podany wg standardu realizacji wczesnego wspomagania rozwoju dziecka, złożonego przez dyrektora szkoły/placówki w Biurze Edukacji):
dla dzieci z niepełnosprawnością intelektualną, z trudnościami w komunikacji, z niepełnosprawnościami sprzężonymi
|
dzielnica:
Ochota
|
nazwa szkoły/placówki, w których jest zorganizowany zespół wczesnego wspomagania:
Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna nr 9
|
ulica:
Radomska 13/21
|
telefon:
22 822 28 87 22 822 07 51
|
adres strony internetowej:
www.poradnia9.waw.pl
|
niepełnosprawność dziecka (opis podany wg standardu realizacji wczesnego wspomagania rozwoju dziecka, złożonego przez dyrektora szkoły/placówki w Biurze Edukacji):
dla dzieci ze stwierdzoną niepełnosprawnością, zgodnie z kompetencjami zespołu, w tym m.in. dla dzieci z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu lekkim, dzieci z niepełnosprawnością ruchową (w tym z afazją)
|
dzielnica:
Ochota
|
nazwa szkoły/placówki, w których jest zorganizowany zespół wczesnego wspomagania:
Szkoła Podstawowa Specjalna nr 177 im. Marii Konopnickiej
|
ulica:
Szczęśliwicka 45/47
|
telefon:
22 822 06 42
|
adres strony internetowej:
www.szczesliwicka.edu.pl
|
niepełnosprawność dziecka (opis podany wg standardu realizacji wczesnego wspomagania rozwoju dziecka, złożonego przez dyrektora szkoły/placówki w Biurze Edukacji):
dla dzieci z różnorodnymi dysfunkcjami rozwojowymi, z zaburzeniami mowy, z zaburzeniami zachowania, z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu lekkim i umiarkowanym, ze spektrum autyzmu, z zaburzeniami w zakresie odbioru, organizacji i przetwarzania wrażeń zmysłowych
|
dzielnica:
Ochota
|
nazwa szkoły/placówki, w których jest zorganizowany zespół wczesnego wspomagania:
Specjalistyczna Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna „TOP”
|
ulica:
Raszyńska 8/10
|
telefon:
22 822 77 17
|
adres strony internetowej:
www.poradnia-top.pl
|
niepełnosprawność dziecka (opis podany wg standardu realizacji wczesnego wspomagania rozwoju dziecka, złożonego przez dyrektora szkoły/placówki w Biurze Edukacji):
dla dzieci z niepełnosprawnością ruchową ( w tym afazją), z niepełnosprawnością intelektualną, z niepełnosprawnością wzrokową, niepełnosprawnością słuchową, z wadami wrodzonymi i zespołami genetycznymi, epilepsją, zespołami i chorobami neurologicznymi oraz metabolicznymi, mózgowym porażeniem dziecięcym i innymi wczesnymi uszkodzeniami OUN, dla skrajnych wcześniaków, dla dzieci ze spektrum autyzmu, dzieci z niepełnosprawnościami sprzężonymi
|
dzielnica:
Ochota
|
nazwa szkoły/placówki, w których jest zorganizowany zespół wczesnego wspomagania:
Szkoła Podstawowa Specjalna nr 327 im. dr Anny Lechowicz
|
ulica:
Białobrzeska 44
|
telefon:
22 822 12 61 22 659 56 75
|
adres strony internetowej:
sp327.edu.pl
|
niepełnosprawność dziecka (opis podany wg standardu realizacji wczesnego wspomagania rozwoju dziecka, złożonego przez dyrektora szkoły/placówki w Biurze Edukacji):
dla dzieci z niepełnosprawnością ruchową oraz złożoną pochodzenia neurologicznego, zaburzeniami mowy, autyzmem, zaburzeniami zachowania, różnorodnymi dysfunkcjami rozwojowymi, zespołami genetycznymi, ze stanami pośpiączkowymi
|