null

II edycja gry miejskiej „KOCHAM WINDY”

Drukuj link otwiera się w nowej karcie
Centrum biznesowe na Mokotowie, biurowiec przy ul. Postępu na Służewcu, dzień, zima.
Autor: Urząd m.st. Warszawy

Polskie Stowarzyszenie Producentów Dźwigów oraz producenci urządzeń dźwigowych (Schindler, KONE, OTIS i TKE Elevator) we współpracy z Zespół Szkół Elektronicznych i Licealnych w Warszawie, zapraszają uczniów klas VII i VIII warszawskich szkół podstawowych na II edycje gry miejskiej „KOCHAM WINDY.” Gra odbywa się pod honorowym patronatem Prezesa Urzędu Dozoru Technicznego.

Celem gry jest wsparcie promocji zawodu technik urządzeń dźwigowych.

  • Uczestnicy – uczniowie szkół podstawowych w  grupach (3-5 uczniów pod opieka nauczyciela). Jeżeli z danej szkoły chciałoby wziąć udział więcej uczniów np. połowa klasy to opcją jest utworzenie dwóch grup z jednej szkoły. Maksymalnie przewiduje się 6 grup
  • Termin :  14 kwietnia w godzinach 10:00 – 14:00.
  • Czas trwania : maksymalnie 3,5 godz.
  • Obiekty: ciekawe budynki biurowe i użyteczności publicznej zlokalizowane w Warszawie; budynki wysokie z oryginalnymi rozwiązaniami wind. Windy osobowe oraz windy pożarowe kilku najważniejszych producentów: OTIS, KONE, Schindler, Thyssen. Gra się rozpocznie i zakończy w szkole – Zespole Szkół Elektronicznych i Licealnych. Podanie odległości między budynkami oraz lokalizacji GPS.

Przebieg gry  opisany jest w regulaminie:

  • rozpoczęcie gry pod Zespołem Szkół Elektronicznych i Licealnych, ul. Zajączka 7 – rozdanie materiałów zawierających opis tras;
  • 1-2 grupy przemieszczają tą samą trasą do konkretnego obiektu;
  • w kolejnym obiekcie dostają opis trasy  do następnego budynku.

Nagrody: dla uczestników gry przewidziane są nagrody

Zakończenie gry  planowane jest w  Zespole  Szkół Elektronicznych i Licealnych przy
ul. Gen. Zajączka 7 w Warszawie. Uczniowie uzyskają informacja o szkole, pracowniach zawodowych, procesie nauczania oraz o zawodzie technik urządzeń dźwigowych, o perspektywie pracy, kariery zawodowej i ewentualnie o przyszłych zarobkach.

 

 

 

 

Załączniki: