
Miasto Stołeczne Warszawa zaprasza do składania wniosków na zakup sprzętu komputerowego dla dzieci z rodzin byłych pracowników PPGR.
Szanowni Państwo w związku z dużą liczbą wniosków złożonych przez gminy w konkursie grantowym (2090 wniosków) oraz przekroczoną alokacją (80 mln zł) przewidzianą przez Centrum Projektów Polska Cyfrowa (CPPC) (łączna wartość złożonych przez gminy wniosków to 920 mln zł). CPPC zgodnie z zapisami regulaminu oczekuje od wnioskodawców, tj. jednostek samorządu terytorialnego weryfikacji złożonych przez Państwa oświadczeń. W związku z powyższym zwracamy się z prośbą o przesyłanie dokumentów potwierdzających pokrewieństwo wskazywanych dzieci z członkiem rodziny, który jest byłym pracownikiem PGR. W przypadku osób pełnoletnich wnioskujących o grant również prosimy o przesłanie dokumentów potwierdzających pokrewieństwo.
Jednocześnie prosimy także o wypełnienie i odesłanie oświadczenia w załącznikach poniżej (Oświadczenie PGR.docx). Wszystkie dokumenty prosimy przesyłać mailowo w formie skanów na adres pdejneka@um.warszawa.pl. Dokumenty należy przesłać w nieprzekraczalnym terminie do dnia 21.12.2021 r. do godziny 14.00. W przypadku nieotrzymania dokumentów w wyznaczonym terminie Państwa oświadczenia nie będą rozpatrywane.
Z programu będą mogły skorzystać dzieci, wnuki i prawnuki byłych pracowników PGR.
Projekt zostanie sfinansowany z funduszy europejskich – w ramach programu REACT-EU.
Celem jest wsparcie rodzin popegeerowskich z dziećmi w zakresie dostępu do sprzętu komputerowego oraz dostępu do Internetu.
Wsparcie przysługuje uczniom, którzy:
• zamieszkują w miejscowości, w której funkcjonowało zlikwidowane państwowe przedsiębiorstwo gospodarki rolnej,
• są członkami rodzin (w linii prostej, tj. rodzice, dziadkowie, pradziadkowie) osób pracujących w PGR-ach,
• nie otrzymały na własność lub w drodze użyczenia, w ostatnim roku oraz roku poprzedzającym rok złożenia przedmiotowego wniosku (tj. w roku 2020 i 2021), komputera stacjonarnego lub przenośnego będącego laptopem zakupionego ze środków publicznych lub środków organizacji pozarządowych lub zwrotu kosztów, lub dofinansowania zakupu tych rzeczy.
Oświadczenia rodziców/prawnych opiekunów lub pełnoletnich uczniów wraz z formularzem kontaktowym oraz informacją o przetwarzaniu danych osobowych należy składać w Wydziałach Obsługi Mieszkańców w dzielnicy zamieszkania.
Termin składania oświadczeń w Wydziałach Obsługi Mieszkańców upływa w dniu 3.11.2021 r.
Złożenie oświadczenia nie jest równoznaczne z przyznaniem dofinansowania. Realizacja projektu przez Miasto Stołeczne Warszawa uzależnione jest od pozyskania grantu oraz jego wysokości.Miasto Stołeczne Warszawa zastrzega, iż w przypadku nie otrzymania grantu w pełnej wysokości na zadanie, wprowadzi dodatkowe kryteria wyboru osób uprawnionych do udziału w programie.

Załączniki:
- O%C5%9Bwiadczenie+PGR.docx
- Oswiadczenie_zgoda_przetwarzanie_GRANTYPPGR.docx
- Za%C5%82%C4%85cznik_nr_7_-_Wz%C3%B3r_o%C5%9Bwiadczenia_rodzica_opiekuna_prawnego+%283%29.doc
- Za%C5%82%C4%85cznik_nr_8_-_Wz%C3%B3r_o%C5%9Bwiadczenia_osoby_sk%C5%82adaj%C4%85cej_o%C5%9Bwiadczenie_we_w%C5%82asnym_imieniu_%28dotyczy_beneficjent%C3%B3w_ko%C5%84cowych%2C_pobie.doc